"Bazı kuşlar kafese konulmak için yaratılmamışlardır. Onların tüyleri fazla parlak renkli, şarkılarını da çok tatlı ve biraz da vahşicedir. Onun için o kuşları azat edersiniz. Ya da yem vermek için kafesi açtığınızda bir yolunu bulup kaçarlar. O kuşların kafese konulmaması gerektiğini bildiğiniz için bir bakıma sevinirsiniz. Ne var ki, onlar gidince yaşadığınız yer pek karanlık ve bomboş kalır."
"Şehitler hakkında okumayı sevmem zira kendimden utanırım ve çok üzülürüm çünkü ben buz gibi bir kış gününde sıcacık yatağımdan kalkıp dişçiye gitmeye üşenen bir insanım!"
"Üniversitelerin amacı da not vermek yerine bunları öğretmek olmalı çünkü gerçek hayatta kitaptan öğrendiğin pek çok bilgi ya işine yaramaz ya da unutulup gider."