öğretmen bilgeliğinden değil,inancından ve şefkatinden verir.gerçekten bilgeyse,sizi kendi bilgelik evine girmeye çağırmaz,kendi aklınızın eşiğine götürür.
"veririm ama sadece hak edenlere"dersiniz sık sık.ne meyve bahçenizdeki ağaçlar böyle der ne de çayırlarınızdaki sürüler.onlar yaşayabilmek için verir çünkü vermekten kaçınmak yok olmaktır.