Sonuna doğru tamamen sizi içine çeken bir kitap oldu. Noktalama işareti içermeyip, uzun paragraflar halinde kurulan cümleler ya da 4-5 tane iç içe geçmiş cümleler okurken zorlasa da yazarın dili gayet anlaşılabilir. Kitaptaki karakterler, yazarın olağanüstü ve detaylı betimlemeleri ile tamamen aklınıza kazınıyor. Özellikle ana karakter Zebercet’in bunalım sürecine çok yakından dahil oluyormuş gibi oluyorsunuz. Okuduğum kadarıyla da yazar kendi bunalımından aktarım yapmış karaktere. Kitabın sonunu da düşünürsek yoğun depresif duygular ve üzüntü hakim oluyor diyebilirim.