Göklerin merhamet dolu olduğuna inanıyorum... Bizde nefsimizin beton çatısını tepemize dikmiş, yaşamayı öldürüyoruz! Merhamet... Âlem bu temel üzerinde! Eğer toprağa, tohuma, hatta kire, lekeye merhamet olmasaydı, su olur muydu?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan kendine mutlu bir kahvaltı masasında yer bulamamışsa, kahkaha atan masalara molotof olur bakışları. Özgürce dans edememişse, dans edeni lanetler. Aşkına karşılık bulamadıysa elindeki bıçak sivrilir. Ah sen, herkesi değiştiremeyeceğini anladığın gün büyüyeceksin.