Melisa Direk

Hiç kimse sadece kötü ya da sadece iyi değildi. Sadece bazıları kötüyü bastırmak için daha fazla çalışmak zorunda kalıyordu.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam
İnsanlar hayatımızda ikamet ederler; kimileri yıllarca kalır, kimileriyse turisttir, sadece gerçekten uğrar.
Sayfa 192·Kitabı okudu
“Kimileri evliliğin şaraba benzediğini, yıllandıkça güzelleştiğini söyler ama bence bu biraz da üzümüne bağlı.”
Sayfa 50·Kitabı okudu
"Yeter bildiklerimiz be Ethem" dedi. Çok bilmek de iyi değil. Söyleme bilmeyeyim..."
Sayfa 200·Kitabı okudu
".. hepinizin atladığı bir şey var: Sevgi ve şefkat eli değmeyen zeka ve eğitim beş para etmez."
Reklam