Kitap başta karma ve yorucu geliyor ama olay sıralaması ve sürükleyici anlatımı kitap sonuna kadar heyecanla götürüyor.
Ben okurken hüzünü,karamsarlığı, yalnızlığı ve yorgunluğu iliklerime kadar hissetmiştim. Ve defalarca dönüp geldiğim şu söz;
•Yüreği, kendisini arayacak ve bulamayacak kadar karışıktı.