Bir adam dünyanın yuvarlak olduğundan bahsederken,
Arkadan bir kadın şöyle der,bir kere şu an anlattıklarınız saçmalık.
Çünkü dünya bir kaplumbağanın sırtında düz bir tabakadır.
Adam sorar, peki kaplumbağa neyin üzerinde duruyor,kadın ise şu cevabı verir,akıllısın genç adam ama her kaplumbağanın altında illaki bir kaplumbağa vardır
GÖLGEDE YÜRÜYORUM
Karanlık arzularımı bastırarak
Gölgede yürüyorum ben
Gözlerin alevler saçarak
Güneşte yürüyorsun sen
Ah,ne kadar isterdim
Aydınlıkta yanında olmayı
Ama tenim cayır cayır yanıyor
Yüzüm kim bilir ne hal alıyor