"Bir paslı kutuya koydular yüreğimi Oysa ben yüreğimi hep avuçlarımda taşırdım -ki şimdi; bir kızıl mıhtır avuçlarımdaki- Kimsenin gölgesine denk düşmezdi, şaşardım."
Bir kahve yaptım kendime. Sigaramı sardım. Bir tek, şarkım türküm eksikti. O kadar kusur kadı kızında da olurdu. Zaten bu hayatta, her zaman bir şeyler eksikti. Ya da bana öyle gelirdi.
Çocuğunuzu, sadece kendisi olduğu için sevin. Bizdeki büyük yanılgılardan biri, insanlarımızın kendi başaramadıkları şeyleri çocuklarından beklemesidir. Bunu yapmayın, çocuklarınıza kendi yükünüzü yüklemeyin.