O denli çok sevinç ve üzüntü nöbeti yaşadım ki, artık bunlardan birini ilk gördüğümde, hemen kendimi kaybediyorum bir kadın gibi. Yeter ki sonu iyi bitsin.
~ William Shakespeare ~
Güvensizliğe öfkelenmemeliyiz: çünkü güvensizlikte, dürüstlüğe yönelik bir övgü, yani dürüstlüğün son derece ender bulunduğunun ve bu yüzden varlığından kuşku duyulan şeyler arasında yer aldığının açık yüreklilikle itiraf edilmesi vardır.