Bana çok şey katan, çok ağlatan, dizisinde çalıştığım için hayatıma mükemmel insanlar kazandıran o kitap. Günlerce mideme. ve boğazıma yumruların oturmasına sebep olan o hikaye. İyi ki tanıdım seni Kenan Baran! Hiç unutmayacağım. Bence hiç ama hiç unutulmayacaksın. Her zaman birileri senin hikayeni bir yerden duyup kendine dersler çıkaracak. Bu kadar narsist bir karakterin böylesi antipatik başlayan hikayesi nasıl böyle ona karşı sevgiyle dolmamızla bitebilir. O kadar acı sığdırmış ki farkında bile olmadan geçmişine, onun yüklerini taşırken yıkılmamak için başka rollere bürünmüş. Umarım herkes Kenan'ın hikayesini okur ve kralın çöküşünden kendine bir ders çıkarır.