Mantığım duygularımı ele geçirmeye başladı bu da duygularımın bastırılmasına sebep oluyor ve bastırılan her duygu daha çok güçleniyor. Bu nasıl bir PARADOKS...
"Söyleyecek çok şey var aslında. Ama üşeniyoruz ve çok sıkıldık. Önceleri müthiş bir hevesle acılarımızı paylaşacak insan ararken etrafımızda, şimdi kimseler soru sormasın istiyoruz."
Ne güzelsin ağır aksak giden ama gidişiyle sonbaharı aralayan Ağustos, yakında yüzümüze esecek o ilk rüzgar, bu telaşsız sabah, yüzünde güller açtıran o bakış, sabretmeyi öğreten hayat. Ne güzelsin.