Meltemce

Meltemce
@meltematl
İnsanlar değilmidir fazla fedakarlığına vefasızlık ile karşılık veren… Seni ittirip neden düştün diyen..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bana öyle geliyor ki biz çoktan ölmüşüz, körüz çünkü ölüyüz, öbür türlü de söyleyebilirim, ölüyüz çünkü körüz.”
Ne olduğunu bilmiyorum ama içimde sanki dünya bana bir şeyleri çok görmüş gibi bir hisle yaşıyorum.
Sanki bir sürü ölünün arasında oturuyormuşum gibi korkunç cansızdı bu insanların oluşturduğu topluluğun atmosferi.
Keyifli olabilmen için yaşamında kendin olarak var olmalısın. Aslında bir tarafımız bunu hep biliyor.