"Sırf seviyorsun diye; artık suçlama yok, beklemek yok, sorular yok, kuşkular yok, gereksiz merak etmeler yok, tatlı sözlerin rahatsız ediciliği yok, şirin sözlerin ve çehrenin verdiği ağırlık yok. Anlamsızlığın ve anlamlandıramamanın kötülüğü yok. Bitti."