📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. Sonunda okuma fırsatı buldum şükür ki. Tolstoy'un İslam hakkında yazdıkları öyle güzel ki... Okurken son nefesini vermeden kurtuluşa erenlerden olduğunu umut ettim hep... Özellikle itiraf bölümü muhteşemdi. Tolstoy gibi bir fikir adamının kaleminden inanç arayışına dair satırlar okumanın tadını bu kitabı okuyanlar bilse gerek....
Sabahattin Ali'nin Kürk Madonna'sını okuyup beklediğini bulamayan bir okur olarak İçimizdeki Şeytan'ı çok ama çok beğendiğimizi söylemeliyim. Roman konusundan öte Sabahattin Ali'nin muazzam tesbitleri insanı çokça düşündürüyor gerçekten. Ömer ve Macide arasında seçim de yapamadım. Bazen Ömer'i bazen de Macide'yi tuttum. Birde ben bu kitapta biraz Suç ve Ceza tadı aldım ve Ömer ile Raskolnikov karakterini çok benzettim. Bu iki kitabı da okuyup benim gibi düşünen var mı merak ediyorum. Şuan için Sabahattin Ali'nin en bi sevdiğim kitabı kesinlikle İçimizdeki Şeytan :) Mutlaka okuyunuz derim!