Severek okuduğum nadir kitaplardandır. Anlatmak istediği, vermek istediği mesajlar ve yazım dili gayet yerinde. Fakat yine de okurken bir bölümden sonra hep buruk bir şekilde ilerliyor. Tekrar okumam ama yine de okurken çok beğenmiştim. Bu yazarın kitapları genel olarak güzel ve kaliteli bir yazım dili var.
Okuyacaklarım arasında ve kitabı merak ediyorum, bu yorum burada dursun ileride okuyucunca güncellenirim. Uygulamayı anlamaya çalışıyorum şu an deneme yorumu olarak burada dursun bu
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,4bin okunma