Severek okuduğum nadir kitaplardandır. Anlatmak istediği, vermek istediği mesajlar ve yazım dili gayet yerinde. Fakat yine de okurken bir bölümden sonra hep buruk bir şekilde ilerliyor. Tekrar okumam ama yine de okurken çok beğenmiştim. Bu yazarın kitapları genel olarak güzel ve kaliteli bir yazım dili var.