Postmodernist çerçeve içine yerleştirilen sarsıcı bir roman olduğunu söylemem mümkün lakin Orhan Pamuk tarzına alışık olmayan okurları zorlayabilecek cinsten bir kitap olduğunu da söylemekte yarar var. Yazarın, karakterleri 'ben' dilini kullanarak, bugüne değin alışık olmadığım bir teknikle anlatması, Doğu'nun ruhunu yansıtıyor olması, minyatür sanatının arka planını çok gelişkin bir dille anlatıyor oluşu romanı benim gözümde çok özel bir yere oturttu.