kıbrıslı kadınlar birine beddua ettiklerinde ,bariz bir kötülük gelmesini dilemezler o kişinin başına.Yıldırım düşsün , görünmez kazalar olsun veya birden kısmeti kapansın diye dua etmezler , sadece şunu derler ."Asla unutamayasın.Mezara kadar herşeyi hatırlayasın "