Herkese selam♡ Öncelikle gerçekten bu kitap hakkında konuşacak ve paylaşacak çok fazla fikrim var. Çünkü okurken fazlasıyla sinir krizi geçirip, aynı zamanda deyim yerindeyse dibimin düştüğü yerler oldu. Öncelikle O SON NEYDİ ÖYLE AMA PARDONNN!!! Yani bence bu kitabı alıp okumak için tek neden olarak bu sonu sunabilirim size. Bunu baştan söylemek istedim çünkü hala tüylerim diken diken ve huzurlu kahkahalar kafamın içinde. O kadar anlamlı ve güzel bir sondu ki gerçekten vücudumun bir parçasının cidden eridiğini düşünüyorum. Şimdi bunu söyleyip rahatladığıma göre ilk başa döneyim, ben çook uzun zamandır (yani bana göre uzun) istediğim tarzda bir fantastik okumuyordum. En son Foxglove'u okumuştum (ki o benim için ☆'lı 100 yani) ondan sonrada araya değişik kitaplar girdi falan, baya uzadı. Bu kitabı güzel tavsiyeler üzerine aldım ve dün bitirdiğim gerilim sonrası okumaya başladım. Taktım kulaklığımı açtım bir şarkı ama! Bismillah daha ilk bölümde kalbimi kırdı, verdi elime. Ve tesadüfe bakın ki kulağımda o sırada Brave'deki Merida'nın annesinden ayrılış müziği çalıyordu.. dedim 'Noluyoo he noluyoo??' Şaşırdım kaldım, daha ilk sahneden çekti aldı beni sayfalarına. Sonra her şey çoooook akıcı ilerledi, sular gibi aktı. Ana karakterimiz Lark'ı ÇOK! sevdim. AMA! (hshshshsj) Ah Tiras Ah Tiras.. Yani o kadar çok küfrettim ki şu adama canlanıp karşıma çıksa şu dakika okkalı bir tokat yer benden. Tamam her hikayede ya da ilişkide aşk olmak zorunda değil ama öküz de olma bir zahmet şekerim. Habire "İçindeki alevi serbest bırak Lark, sen benim silahımsın Lark, içine bir çocuk yerleştireceğim Lark, beni mutlu etmeyi öğreneceksin Lark, sen kılıçsın ama ben sadece bir kuşum Lark" vs vs. Bir sus be adam! Yani gerçekten adama iyi sövdüm. Kız da ilk defa böyle bir şeyle karşılaştığı için