Pembe camlı gözlük takan birinin baktığı her şey pembeleşecektir.İnsan o gözlüklükleri takıyor olduğunu unutsa da bu durum devam eder. Zihnimiz de şeyleri ve olayları nasıl yorumlayacağımızı belirler. Algıladığımız her şey kaçınılmaz bir biçimde zaman ve mekan içerisinde gerçekleşir ve her şeyin birtakım görünen nedenleri vardır. İşte 'zaman,mekan, ve nedenlerden kurtulamamak' mecburl bir gözlük veya bir filtredir. Tek yapabileceğimiz, bu filtrenin farkına varmak ve baktığımız şeyleri nasıl etkilediğini ve renklendirdiğini anlamaya çalışmaktır.
Cevaplarımı gezegenin en ücra köşelerinde ararken , iyileşebilmek için en harika kaynakların zaten benim içimde olduğunu sadece ortaya çıkmayı beklediklerini anladım.