“Mış Gibi Yetişkinler” Kitabı bittiğinde (karakterlerden uzak kalacağım için) kendimi kötü hissedip duygulandım… Kendimi nasıl kaptırdıysam Bana farklı bakış açıları da kattı Doğan Cüceloğlu’nun okuduğum ilk kitabı. Diğer eserlerini de merakla okuyor olacağım.