Her şeyin her zaman aynı biçimde görüleceği, algılanacağı, yorumlanıp anlaşılacağı, her zaman aynı dilsel kalıplar içerisinde dile getirileceği, herhangi bir şeyin değişmeyeceği düşüncesinde değilseniz, iletişimin her zaman kolay olacağı beklentisiyle yaşamağa da kalkışamazsınız.
Evet, ölenlerin ardından yaşandığını, ölenle ölünmediğini herkes bir gün öğrenir. Ama eksilerek, azalarak, sakatlanarak, bir yeri koparak yaşandığını. . .
Bitmesin diye yavaş yavaş okurken, acaba daha neler olacak diye sayfalarını birbiri ardına çevirdiğiniz bir kitap. Keşke daha önce tanışsaydık. Alın okuyun, okutun. Geç kalmayın.