"Yüzünde hâlâ bir tebessüm belirmedi mi? Umarım belirmiştir. Gelecek yıllarda dünyanın gülmeye ve cesarete her zamankinden çok daha fazla ihtiyacı olacak."
Karanlığı seviyorum çünkü karanlığın içinde kendim olabiliyorum...
Gülümsememe ya da cesurca konuşmama gerek kalmıyor. Fakat bazen benim de hayal gücüm kontrolden çıkıyor ve bizi bekleyen korkunç senelerin, korkunç şeylerin olduğunu hayal etmeye başlıyorum.