“Bu dünya böyledir,” diyordu. “Sular hendeğine dolar. İnsanlar doğar, ölür, gün doğar batar. Ağaçlar büyür çürür. Sular akar, bulut ağar. Ağayı öldürürsün, ağa gelir yerine. Bir daha öldürürsün, bir daha gelir.”
İlk Sait Faik Abasıyanık’tan öykü kitabım olmasına karşılık çok beğendim. Üslubu çok hoşuma gitti, sanki kısa kısa şiirler okuyormuş gibi hissettiriyor. Ara kitap olarak okumak içimi ısıttı. Böylesine değerli normları olan ve yardımlarıyla bir çok insanın hayatına umut ışığı olan yazarın kaleminden yazılar okumak beni iyi hissettirdi. İçerisindeki öyküler çok samimi ve içten. Kısa olmaları biraz üzdü bile diyebilirim. Diğer kitaplarını da edinmeye çalışacağı. Herkesin okumasını tavsiye ederim. Alemdağ'da Var Bir YılanSait Faik Abasıyanık