Bu yüzden benden size nasihat, dostlarım :cezalandırma dürtüsü güçlü olan hiç kimseye güvenmeyin!
Türü ve soyu kötü insanlar bunlar;yüzlerinde cellat ve hafiye köpeği bakışı vardir.
Biraz da bu kitabı abartmak gerekiyor,
*Küçük bir topluluğa yeğlerim kötü bir topluluğu,
*Tüm şeylerin en harikası zaten en iyi kanıtlanmış olan değil midir?
*Beden büyük bir akıldır, tek bir duygusu olan çogulluktur, bir savaş ve bir barıştır, bir sürü ve bir çobandır.
*DOSTUNA MERHAMETİN SERT BİR KABUĞUN ALTINA GİZLENSİN, BİR DİŞİNİ KIRMALISIN BU KABUK YÜZÜNDEN. ANCAK BÖYLE İNCELİK VE LEZZET KAZANIR