Ama, dedi biri, hesapta ruhun, tanışını bu dünyada hiç bulamaması, ona rastlayamaması var.
Diğeri, buldum zannedip de yanılmak var, diye ekledi.
Bulup da tanıyamamak var, dedi biri.
Ve ki bulup da onun tarafından hatırlanmamak var, diye tamamladı diğeri.
Yapmak istediğimiz şeyi, yapabilirken,
O anda yapmak gerekir.
Çünkü bu "yapabilirim" değişecektir.
Engellerle, ertelemelerle, aksaklıklarla karşılaşacaktır,
Keza diller, eller ve kazalarla.
Sonra elimizde kala kala "yapabilirdim" kalır...