“Yok olan kar taneciklerini bir şekilde yakalamak mutluluğu yakalamak gibi bir şey; anında hiçliğe dönüşüveren bir sahip olma eylemi.”
Soluksuz okuduğum bir roman oldu desem abartmış olmam bence. Okuması çok kolay, akıcıydı. Olaylar çok güzel örülmüş. Başladım ve aynı gün bitirim çünkü çok akıcı çok merak uyandırıcı . Gerilim ve heyecan hiç azalmadı. Çok yorumlamak istesem de polisiye roman içeriği yorumlamak zordur çünkü yazdığım bir sey katılı ele verir diye ürküyorum. Kesinlikle tavsiye ederim şimdiden iyi okumalar