”Adım sanım zerre derecede mühim olsa şu kapıdan geçmenin ne manası kalırdı? Benliğimizden, nefsimizden sıyrılalım, hiçliğe erelim, bu dünyada izimiz bile kalmasın diye değil mi bunca gayret, bunca nefis mücadelesi?”
İnsanın bu dünyadaki rızkı ölünce kesilir derler, lakin ölüm ebedi bir rızkın kapısıdır, hatta bazen rızkın kendisidir. Varsa bu süslü, yalan dünya onu isteyene kalsın.