📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şüphesiz akıcı ve okuru kendine bağlayan bir roman. Hikayeyi yaşayarak okuyorsunuz. Karakterlerin dertleriyle dertlenirken bir zaman sonra sorguluyor ve soğuyorsunuz. Uç noktalardaki senaryovâri bölümler anlam karmaşası oluşturarak bütünlüğü bozup zihin yorsa da içinde barındırdığı edebi noktalar, duygusal nükteler rahatlatıcı. Fakat İslâmi hassasiyetleri bulunanlar için rahatsız edici ve itici kısımlar var. Önyargılı, aslı olmayan genel geçer yargılardan oluşan, seviyesiz yaklaşımlarla verilen bazı mesajlar dolayısıyla önermeyeceğim bir kitap.