Demek o soğuk ve karanlık boşluk, içine bir seylerin girmesine de içinden bir şeylerin dışarı çıkmasına da izin vermiyor. Gönül gözünü kapatıyor. Ne istediği kadar sevebiliyor, ne de ona verilen sevgiyi alabiliyor. Kalın bir paravan gibi orada öylece duruyor. Ve şu anda bile birinin içeri girmesine izin vermiyor. Demek kimsenin ona ulaşamaması bundan. Demek hiç aşık olamaması, kimseleri gerçekten sevememesi bundan...
Öyle insanlar var ki, ne kadar kötüyseniz, onu ne kadar cok yaralayabiliyorsanız,
size verdigi önem o kadar artıyor. Aşk bile geçmişte yaşananların ayak izleriyle oluşuyor.