Kendi dünyanin dişindan olan birine bakmak ve o insanlarin kim olduğuyla ilgili genel yorumlar yapmak, yargılamada bulunmak kolay. Çünkü diğerlerinin kusurlarını gördügünde, nedense kendi kusurlarının onlarınkinden daha iyi olduğunu savunabiliyorsun. Fakat yakından baktığında, yanındaki kişiye gerçekten baktığında, hemen hemen aynı şeyleri gõreceksin.Umut.Sevgi. Korku. Öfke. Bir kere yakından baktğında hepimizin birçok yönden benzer olduğumuzu gõreceksin. Hepimizin kanı kırmızı akıyor ve canavarları kalpleri bile krılabiliyor. Sadece hep yakından bakmayı hatirlamalisın.
Her zaman yakından bakmayı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖