Yapayanlış örülmüş bir hırka giymişim yıllardır, onunla isınmaya çalışmışım gibi hissediyorum kendimi.Babam anlattiklariyla o hırkanın bütün ilmeklerini söktü.Eline yumaği dolayıp yavaş yavaş söktü üstümdeki hırkayı çırilçiplak kaldım
Nese bulaşicıdır falan diyorlar.Yalan.
Nese kolonya gibi bir şey.Dökünüyorsun, o an ferahliyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden, üzerinden. Kasvet öyle değil ama, zamk gibi bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.
Kuzeyli , guneyli… Turk , rum herseyin onemsiz oldugunun farkina varilmasi gereken bir çag…Arada cizilmis sinirlar ve citlere takilmis kalsa da buyuyen agaclar, kaktusler… Ve tum sifatlardan arinarak yalnizca
“adali” olmanin naifligi…