İçimde söylemek istediğim çok şey var sanki. Çok büyük şeyler. Bunları ifade etmenin yolunu bulamıyorum. Bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat ediyor. Hissediyorum ... ama anlatamıyorum...
Kendini kaybettigin için çok okuyorsun dedi. Oysaki benim kaybolmayı en sevdiğim yerdi kitaplar. Orada kimse bana dokunamaz ve kimse gizli dünyama giremezdi.