Dili oldukça sade ve akıcı,sıkmadan hızla okunabilecek,dönem hakkında çok yoğun olmayan bilgiler içeren,Adnan'a sempati duyacağınız tatlış bir polisiye roman
İlginç bir şekilde diğer yorumlardan farklı olarak sıkılarak okuduğum, sonunu zor getirdiğim bir kitap. Benzer konunun daha ilgi çekici işlendiği kitaplar okudum. Bu vasat kalmış.
Kitabın dili hakkında yapılan olumsuz yorumlara katılmıyorum. Argo cuk oturmuş :) Anlatılanları çok daha iyi canlandırmanızı sağlıyor. Kesinlikle okunmalı