Kurban bendim. Sözcüklerin, anıların, olanakların, olanaksızlıkların kurbanı. Hiç kimse, ne ölü, ne diri, elimden tutmadı. Zaten bunu ben de istemedim.
Güzellik bir insanı böyle mi büyülermiş? İnsan güzelliği yaratmaz, güzelliğin içine doğar. Al sana hakikat. Ama olmuyor işte, yetmiyor. Yine anlatamadım. Kelimeler bazı anlamlara gelmiyor Borges Dayı.
İnsanın kendini bilmemesi kadar kötü bir şey yok, diye söylendim sonra da. Haddini bilmeyene haddi bildirilir de kendini bilmeyene ne bildireceksiniz...