Bir dairenin asla tamamlanmamış olması gerekir. Biz insanlar, kendi fizik ve psikolojik gelişimimiz açısından son halimizi almış, tamamlanmış mıyız? Durduk mu? İnsan durmadan hareket ve gelişim içindeyse, eskinin ortadan kalkması ve yeninin ortaya çıkması gerekiyorsa, bir bütün olarak doğa ve çevremizdeki her şey hep değişiyorsa, insana en yakın olan şeyin, evinin de değişmeden, ölü gibi, hiç değişmeyecekmiş gibi döşenmiş olması mı gerekir? Hayır, gerekmez.