Kitap yine her zaman olduğu gibi, bu değerli yazarımızın harika kitaplarından..
Ama kitapdaki olaylarla ilgili bir şeyden bahsetmek istiyorum.
SPOİLER içerebilir, henüs okumamış olanlar okumasın. Ama okumuş olanlardan da 1 yorum beklerim..
GERÇEKTEN KİTABIN SONUNDA DELİRDİMM.
Yani bir anne baba nasıl bu kadar sorumsuz, bu kadar umursamaz olabilir ? Gerçekten anlamıyorum. Çocuğun başına onun geleceği belliydi ve çocuğu bırakıp bir şeyler yemeye içmeye gidiyorlar. Çocuğu neden orda bırakıyorlar ? Böyle bir köpek tehlikesi var olduğunu nasıl anlamazlar... Ki köpek tehlikesi olmasa bile zaten başka şeyler başına gelebilirdi yine, çocuğu başka yere bırakıp gitmek kadar sorumsuzca bir davranış olamaz..
Diyeceksiniz ee zaten kitap böyle bitmese kitap olmasının ne anlamı olacaktı ki.. Evet tabii ki etkileyici bir şeylerin olması gerekiyor, ama bunu daha farklı yapabilirdi diye düşünüyorumm...
Kitaba bayıldım tam puan aldı zaten, ama yine de bir türlü bu sonuna sinirlenmeden yapamıyorum :D
O muydu?Stefan Zweig · Can Yayınları · 20236,7bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı ingilizce olarak okudum, kendim çevirmeye çalıştım. Kitap çok uzun olmadığı için, ve kelimeler de çoğunlukla basit seviye kelimeler olduğu için ingilizcemi geliştirmek için güzel bir deneyim oldu
Kitap gerçekten çok kaliteli bir kitap. Ama ben tarih kitapları okumaktan pek hoşlanmıyorum, o yüzden gerçekten çok sıklarak okumuştum. Ama çok değerli bir yazarımız ve çok kaliteli bir eser...
Bu kitap hakkında çok fazla yorum yapmaya gerek bile olmadığını düşünüyorum. Zaten en değerli klasiklerden birisi.. 1. cildini okudum, 2. cildine henüz başlamadım, ama 1. cildinden bile kalitesi anlaşılıyordu..
Suç ve CezaFyodor Dostoyevski · Koloni Kitap · 2017194,5bin okunma
Bu kitap bana okuma alışkanlığını kazandıran kitap oldu. Okuyalı da gerçekten çok uzun zaman oldu ama hatırlıyorum ki bende gerçekten güzel duygular bırakmıştı. Bir de okuma alışkanlığımı kazandırdı :) Yazarın da ilk kitabıymış, bence ilk kitaba göre fazlasıyla kaliteliydi.. Okumaya değer