Nar ağacının bende öyle farklı bir yeri varki.. Bu hissiyatın neden olduğunu bir türlü bulamıyordum. Sanırım hayatın bu kadar içinden oluşu ve 3 şehri birbirine bağlamasıı bu kadar derinden etkiliyor beni.
Çok severek okuduğum ve yıllar geçsede tekrar tekrar okuyabileceğim bir roman. Edebi dil okumayı sevenler içinde bir ziyafet sunuyor.
Son bölümde 2 ırmağın birleşip aktığı kısmı biraz daha okumak isterdim. Benım için tek eksiği bu ksım..
Keyli okumalar...