Merve Sibal

Merve Sibal
@mervesbl
Üzme kendini Zeze. Her şeyi unutacağız.
Reklam
Neden hiç mutlu değilsin Zeze? - Neden mutlu olmalıyım? Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. - İyi ki bir kere geliyoruz Portuga. Neden? - İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Galiba biraz yetişkinlere benziyorum. Artık yaşlanıyorum ne de olsa.
Sayfa 30·Kitabı okudu
1000k
Çünkü tutuklulardan her birirsi bir numaradan başka bir şey değildi.