Severek okuduğum bir kitap oldu. Bu türü sevenlerin keyif alacağı bir kitap. Konusu biraz yavan gelmiş olabilir ama üç kitabı bitirmiş biri olarak konunun derinlesecegini ve evrenin genişleyeceğini mutlulukla söyleyebilirim. Fantastik seven okurların hele hele ejderha severlerin kaçırmaması lazım diyorum.
Özellikle akademinin zorlu yanlarını, Violet in her şeye rağmen bugün ölmeyeceğim diye çabalamasını ve azmini, böyle bir ortamda arkadaşlarını düşünmesini çok beğendim.