Narkissos için ağlıyorum, Ama onun yakışıklı olduğunu hiç fark etmemiştim ben. Narkissos için ağlıyorum, çünkü sularıma eğildiği zaman, gözlerinin derinliklerinde kendi güzelliğimin yansımasını görebiliyordum.
Mesela bizim çağ kapatıp çağ açan diye nitelendirdiğimiz bir fethi, Batılılar rahatlıkla saldırganlık olarak niteleyebiliyorlar(...) İyi de doğru olan hangisiydi? Bizim tezimiz mi onlarınki mi? Kim objektif davranıyordu? Onlar mı biz mi?