📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tam göğsünüzün ortasında bir yeriniz acıyacak… Evinizin sizi içine sığdıramayacak kadar dar olduğunu fark edeceksiniz… Sokağa fırlayacaksınız… Sokaklar da dar gelecek… Tıpkı vücudunuzun yüreğinize dar geldiği gibi… Ne denizin mavisi açacak içinizi, ne pırıl pırıl gökyüzü… Kendinizi taşıyamayacak kadar çok büyüyecek, bir yandan da kaybolacak kadar küçüleceksiniz… Birileri size bir şeyler anlatacak durmadan… ”Hayat devam ediyor.” ”Yaşamak güzel.” ”Her şey unutulur.” Siz hiçbirini duymayacaksınız… Gözyaşlarınızdan etrafı göremez hale geleceksiniz. ”Ölüme çare bulundu” ya da ”Yarın kıyamet kopacakmış” deseler başınızı kaldırıp ”Ne dedin?” diye sormayacaksınız… Yalnız kalmak isteyeceksiniz… Hem de kalabalıkların arasında kaybolmak… İkisi de yetmeyecek. Geçmişi düşüneceksiniz… Neredeyse dakika dakika… Biri size içinizdeki acıyı söküp atabileceğini söylese,kaçacaksınız… Aslında kurtulmak istediğiniz halde,o acıyı yaşamak için direneceksiniz. Hayatınızın geri kalanını ondan kurtulmak istemenize rağmen...Uyumak zor,uyanmak kolay olacak… Sabahı iple çekeceksiniz… Bazen de ”Hiç güneş doğmasa” diyeceksiniz. Ne geceler rahatlatacak sizi ne gündüzler… Ölmeyi isteyip,ölemeyeceksiniz… Rüyalar göreceksiniz,gerçek olmasını istediğiniz… Her sıçrayarak uyandığınızda canınız yanacak… Hayata dair hiçbir şey yapmak gelmeyecek içinizden… Yaşadığınız şehri terk etmek isteyeceksiniz… Gel gitler içinde yaşayacaksınız… Buna yaşamak denirse…