Okurken oldukça keyif aldığım bir kitap oldu. Özellikle bir sonraki ipucu bizi nereye götürecek diye kendi kendime heyecanlandım. Kitap sizi içine çekiyor. Sanki bulunduğunuz ortamdan kopup sizi bir karaktermişsiniz gibi etkiliyor.
Ahmet Ümit' i illkez okudum ve daha önce okuduğum yorumlardan da iyiki okudum dedim.
Kitabı okuduğumda sanki ikili diyaloglarda geçen diğer kişi hep benmişim gibi geldi bana. Okumaktan zevk aldığım mutlu olduğum bir kitap oldu. Diğer kitaplarına da hemen başlamak istiyorum.
Sis ve GeceAhmet Ümit · Yapı Kredi Yayınları · 202324,1bin okunma
Asılında hayel kurmayı unutmuş olduğumu öğretti bana. Kısaca mutlu oldum. Umarım bir gün büyüklerin, çocukların hayellerine önem verdikleri bir dünya olur.
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280,3bin okunma
"Üstümden çıkarıp yatağa attığım sobdöşambr içinde, ebediyen aynı insan bulunacak"
Kitabın son cümlesi, beni gerçekten çok derin düşündürdü. Hastalığın sende olmasıyla aslında senin gibi olanlarla bir bütün olduğun.
Karakterin aşık oluşu, kendine bile itiraf edemeyecek kadar mahçupluktan, duygularının verdiği cesarete sizi nefessiz götürüyor. İşte Aşk ama bir okadar da gurur. Keyif aldığım. Okurken de gözümün önüne getirebilirim bir kitap...
Türk sinemasının temel taşlarından biri, Metin Erksan. Ercan Kesalın gözünden ve duygusundan tanımak güzeldi. Aslında sert mizaçlı olmasına rağmen bunu işine disiplin olarak yansıttığını anladığım bir sinema adamı. Filmlerini açıp izleyerek kitaptaki duygusunu yaşamak için sabırsızlanıyorum...