Mete kemal

Mete kemal
@metekemal
“İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının okunmasına bırakmalı. Biraz derince olanların ise, iyice okunduktan sonra üzerinde az veya çok düşünmek lazım.”

Mete kemal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.·
4 günde okudu
·
2022 4. kitabı
Peyami Safa
8.5/10 · 2.846 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün seni aradım. Bulsaydım belki yaşardım.
Yirmi, otuz, nihayet elli sene sonra ister istemez yakalayacak bir hal: Ölüm, ölüm, ölüm, ölüm. Çok tekrar edildiği halde, sesine bir türlü alışılmayan meşhur kelime.
Her aldatıcı sevgiye aşk ismini vermek bir israftır.
Şimdi ne siz O’sunuz, ne de ben, benim. Değiştik artık.