“İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En
basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının
okunmasına bırakmalı. Biraz derince
olanların ise, iyice okunduktan sonra
üzerinde az veya çok düşünmek lazım.”
Arzularımıza hedef koymak, ihtiraslarımızı dizginlemek, öfkemize hakim olmak, insanın arzu ettiği şeylerin son derece küçük bir kısmının ulaşılabilir ve pek çok kötülüğün kaçınılmaz olduğunu hatırda tutmak: