Önemli olan Tanri nin bir etsruman yaratmış olmasıdır insan enstruman.Ancak yarattığı müzik enstrumani çalmayan bir usta gibi Tanrı da insandan doğru sesi cikarmamistir.bu yuzden tanrı hariç bütün güçler insani çalmış ve özelikle de şeytan en güzel melodilerini onunla bestelemistirj