sultan

sultan
@methodinthemadness
Kusurlarımızla ve erdemlerimizle 'biz' olalım.
Reklam
İnsanların benim hakkımda ne düşündükleri konusuyla uğraşamam, ileriye doğru gitmeli ve yalnız onu düşünmeliyim.
Görünüşte çok saygıdeğer, ağırbaşlı, ciddi insanlar ama onlara biraz daha yakından baktın mı, iç karartıcı, anlamsız ve ölü bir yanları var, öyle ki hasta edebilirler insanı.
Toprağın içine dik kendini, filizleneceksin. Kaldırımın üstünde solup kuruma.
İnsan sabırlı olmaz olur mu? Doğadan sabırlı olmayı öğrenemez mi? Buğdayın sessizce büyüdüğünü, her şeyin yavaş yavaş geliştiğini gördükçe sabırlı olmayı öğrenemez mi?
Reklam