Görünüşte çok saygıdeğer, ağırbaşlı, ciddi insanlar ama onlara biraz daha yakından baktın mı, iç karartıcı, anlamsız ve ölü bir yanları var, öyle ki hasta edebilirler insanı.
İnsan sabırlı olmaz olur mu? Doğadan sabırlı olmayı öğrenemez mi? Buğdayın sessizce büyüdüğünü, her şeyin yavaş yavaş geliştiğini gördükçe sabırlı olmayı öğrenemez mi?