sultan

sultan
@methodinthemadness
İnsanların olduklarından başka görünmek istemelerini saçma buluyorum.
Reklam
Çoğu zaman yoksulluk içindeysem de içimde yine de bir uyum, rahat ve duru bir müzik vardır.
Çoğu insanın gözünde neyim ben? Değersizin biri ya da tuhaf, aykırı, hoşa gitmeyen bir adam, toplumda kendine bir yer bulamamış, yer bulamayacak bir yaratık, yani hiçten de aşağı bir şey. Haydi diyelim ki bu böyledir, ben de inadına böyle değersiz, böyle aykırı bir adamın gönlünde neler bulunduğunu göstermek istiyorum eserimle.
Öyle bir aşamaya varmak istiyorum ki eserimi gören bu adam derinden duyuyor bu adamın ince bir duyuşu var desin.
Sanatçı demek "hep arayan ve yetkini hiçbir zaman bulamayan" insan demektir. Bu söz "ben biliyorum, buldum artık" düşüncesinin tam tersidir. Benim bildiğim bu cümlenin anlamı şudur: "arıyorum, var gücümle peşine düştüm, bütün gönlümü koydum bu işe."
Reklam