sultan

sultan
@methodinthemadness
Bence tutkular gemimizin yelkenleridir. . . "Aşk" yelkeni onu kurtaracaktır ama onu açmazsa varamayacaktır ereğe.
Reklam
İnsan hayatta gerçekten aşık oldu mu yeni bir kıta keşfetmiş gibi oluyor.
Var gücümüzle gerçeğe ermenin en kestirme yolu gerçek bir sevgidir bence.
"Yalnız o, başkası olmaz." demesini bilmeyen adam aşkın ne olduğunu bilir mi?
Canı isteyen üzülsün, ben bıktım üzüntüden. Çayırkuşu bahar günü ne kadar neşeliyse o kadar neşeli olmak istiyorum.
Reklam