Saygıdeğer Nuray hanım kendisi imzaladı. Kitaptaki hikayelerin bir kısmı bana çok yakın bir kısmı bana çok uzak geldi. Yakın olanlarda heyecanlandım. Uzak olanlarda ise yeni hayatlar keşfettim. İnanın sizin de heyecanlanacağınız, geçmişe döneceğiniz bir hikaye vardır bu kitabın içinde. İyi okumalar dilerim
Yazarından imzalı aldığım bu romanı okurken biraz kişisel gelişim kitabı okuyor gibi hissettim. Ama kişisel gelişim anlamında bir insanın başarıyı yakalaması ya da kendini keşfetmesi için yapabilecekleri bir olay örgüsü içine özenle yerleştirilmiş. Deniz in yolculuğunda bu bilgileri elde ediyorsunuz… insanın bunaldığı veya kendini yetersi gördüğü dönemlerinde böyle romanlarla tanışması yararına olur diye düşünüyorum. Sıkılmayacağınız bir roman…